شیشه مغازه ها و ویترین ها تاثیر بسیار زیادی بر روی رفتار بازدید کنندگان و تبدیل آن ها به مشتری دارند
و تجربه ثابت کرده است که ویترین های مغازه که دارای ویترین های شیشه ای جذاب تری هستند
در مقایسه با مغازه هایی که دارای ویترین های جذابی نیستند، فروش بیش تری دارند.
در زمان ها گذشته به طور معمول از شیشه های شش میل و چهار میل ساده
برای ویترین های مغازه استفاده می کردند
ولی در حال حاضر شیشه سکوریت جای شیشه های معمولی را گرفته است.
شیشه های سکوریت با کمک تکنولوژی های به کار رفته در آن دیگر نواقص شیشه های معمولی را ندارند.
نسل جدید شیشه ها دارای زیبایی های بیش تری نیز در مقایسه
با نسل قدیمی شیشه ها دارا می باشند
که همین مساله موجب زیباسازی ویترین می شود.
به دلیل فن آوری منحصر به فردی که در ساخت و تولید شیشه سکوریت به کار رفته است،
این نوع شیشه امتیازات ویژه ای نیز دارا می باشد.
از جمله ویژگی های منحصر به فرد شیشه های سکوریت استحکام،
ایمنی بالا و مقاومت زیاد آن ها در مقابل انواع ضربه ها می باشد.
این مدل شیشه ها در مقایسه با شیشه های معمولی بسیار مقاوم تر بوده
و به راحتی نمی شکنند و در صورتی هم که در برابر ضربه های بسیار شدید بشکنند،
پس از شکستن به ذره های بسیار ریز و غیر برنده مبدل خواهد شد
که احتمال آسیب دیدگی افراد حاضر در صحنه را به حداقل میزان ممکن خواهد رسانید.
و به دلیل همین مزیت ها که شیشه های سکوریت در مقایسه با شیشه های معمولی دارند،
موجب شده است تا خیلی از مغازه داران برای ویترین های مغازه ی خود
به جای انواع شیشه های معمولی از شیشه های سکوریت استفاده کنند
که از دوام، کیفیت و زیبایی بیش تری نیز برخوردار هستند.